Niet zo'n bijzondere week

26 mei 2017 - Yogyakarta, Indonesië

Afgelopen week was niet zo'n bijzondere week.

Maandag tot en en met donderdag had ik gewoon stage en school. Van sommige vakken heb ik de laatste les gehad omdat de school hier ten einde loopt. 5 juni begint mijn toetsweek en dan zit het er alweer op...
Donderdag na school ben ik samen bij een hotel gaan zwemmen waar ze een infinitypool hadden. Het was super mooi om de stad vanaf zo'n hoogte te zien.

Omdat ik afgelopen week (en nu nog steeds) een beetje ziek was heb ik vrijdag niks gedaan. Avy en Joey waren een weekend samen weg dus dat kwam mooi uit.

Zaterdag had ik al met iemand afgesproken en dat wilde ik niet afzeggen. We zouden namelijk naar de mooiste sawa's hier in de omgeving gaan. Omdat Avy en Joey hier al geweest waren en ik op foto's gezien had dat het super mooi was wilde ik dit niet missen. Na een scooterrit van ongeveer 1,5 uur kwamen we op de plaats van bestemming. Er waren een aantal boeren aan het werk maar omdat het geen toeristische trekpleister is, waren er geen toeristen. Bij de sawa's was ook een waterval maar die was uitgedroogd omdat het nu droogseizoen is. Het was super mooi en rustig. Toen we onder bij de waterval waren, waren er twee boeren aan het werk die speciaal voor ons een boom in klommen om ons een kokosnoot te geven. Dit is de lekkerste kokosnoot die ik ooit gedronken en gegeten heb. Hierna zijn we met de scooter weer terug naar huis gereden en onderweg zijn we ergens gestopt om te eten met een uitzicht over Yogyakarta. Je zag allemaal lichtjes  en auto's rijden en zelfs een sterrenhemel. Wist je trouwens dat de grote beer (van het sterrenstelsel) hier op z'n kop staat...

Zondag kwamen Avy en Joey weer thuis en hebben we niks mee gedaan. Omdat ik best wel een grote stapel was had die ik moest wassen ben ik hier maar aan begonnen. Ik mis een wasmachine wel zeg... phhoee!